skip to Main Content

Νέο Single | Green Day – Too Dumb to Die

Οι Green Day μας παρουσιάζουν το νέο τους single, “Too Dumb to Die”.

Τίτλος τραγουδιού“Too Dumb to Die”

Καλλιτέχνης: Green Day

Μουσική / Στίχοι: Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt, Tré Cool

Από το album“Revolution Radio”

Ημερομηνία κυκλοφορίας album : 7 Οκτωβρίου 2016

Art-Cover:

To “Revolution Radio” είναι το δωδέκατο studio album από την αμερικανική punk-rock μπάντα, Green Day, που κυκλοφόρησε στις 7 Οκτωβρίου του 2016, μέσω της Reprise Records. Το πρώτο single του album, με τίτλο «Bang Bang», έκανε πρεμιέρα στις 11 Αυγούστου την ίδια χρονιά και λίγο πριν από την επίσημη κυκλοφορία του album, κυκλοφόρησε και το ομότιτλο single συνοδευόμενο από το «Still Breathing», στις 9 Σεπτεμβρίου και 23 Σεπτεμβρίου, αντίστοιχα. Την ίδια περίοδο το συγκρότημα κυκλοφόρησε τα lyric-videos για τα τραγούδια «Youngblood», «Ordinary World», “Troubled Times” και «Say Goodbye». Στις 13 Ιουλίου το συγκρότημα κυκλοφόρησε το τέταρτο κατά σειρά single του δίσκου, που δεν είναι άλλο από το εναρκτήριο του συνολικού του tracklist, “Somewhere Now”.

Μετά από όλα αυτά οι Green Day επανέρχονται δριμύτεροι με την κυκλοφορία του single, “Too Dumb to Die”που κυκλοφόρησε μαζί με ένα ολοκαίνουριο lyric-video, το οποίο σκηνοθέτησε ο Joseba Elorza (a.k.a. MiraRuido).

Ο Billie Joe Armstrong ανατράφηκε σε ένα περιβάλλον της εργατικής τάξης, όπου ο πατέρας του δούλευε ως οδηγός φορτηγού για την Safeway για να υποστηρίξει την οικογένειά του. Είναι ένα προσωπικό τραγούδι μέσα από το οποίο ο frontman των Green Day, θυμάται την ανατροφή του.

Είπε στον Rolling Stone : “Αναφέρεται στο πως είναι να μεγαλώνεις στην εργατική τάξη και να μην γνωρίζεις ποιο θα είναι το μέλλον σου αλλά και να είσαι ένα παιδί που καπνίζει. Επίσης είναι και μια αναφορά στον πατέρα μου, ο οποίος ήταν φορτηγατζής που δούλευε και ήταν πάντα στην πρώτη σειρά μιας απεργίας. Θυμάμαι τον πατέρα μου να απεργεί πολύ. Το βασικό ερώτημα του τραγουδιού είναι “αισθάνεσαι να αλλάζει τίποτα;”.

Green Day - Too Dumb to Die

Back To Top