skip to Main Content
Menu

News | Ο The Weeknd πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Mercedes Benz, όπου ακούγεται το “Blinding Lights”

News | Ο The Weeknd πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της Mercedes Benz, όπου ακούγεται το “Blinding Lights”

Ο The Weeknd πατάει “τέρμα τα γκάζια” πρωταγωνιστώντας στη νέα καμπάνια της Mercedes Benz, ενώ στο background παίζει το νέο του single “Blinding Lights”!

Ούτε μία εβδομάδα δεν έχει συμπληρωθεί από την κυκλοφορία του νέου single του The Weeknd, “Blinding Lights”, και τώρα το τραγούδι “ντύνει” μουσικά τη νέα διαφημιστική καμπάνια της πολυτελούς MercedesBenz. Ως creative director, ο The Weekend συνέβαλε καταλυτικά στη δημιουργία της καμπάνιας “Enjoy Electric” για το Mercedes-Benz EQC. Το πλεονέκτημα του νέου αυτού αυτοκινήτου είναι το ολοκληρωμένο, ηλεκτρονικό σύστημα SUV.

Ο Antoni Garage, ο υπεύθυνος του ευρωπαϊκού γραφείου της Mercedes Benz, αλλά και ο σκηνοθέτης Nicolás Méndez σχεδίασαν και λάνσαραν την καμπάνια, με ένα ευρηματικό video. Σε αυτό παρακολουθούμε το χρονικό της αυτοκινητιστικής εξέλιξης, όπου από άμαξες καταλήξαμε να έχουμε τα πιο εξελιγμένα αυτοκίνητα πολυτελείας.

Η Universal Music Group and Brands έπειτα από διαδικασία επέλεξαν το “Blinding Lights” να συνοδεύσει ηχητικά την καμπάνια, με το τραγούδι να ταιριάζει άψογα στο ταχύτατο video που παρουσιάστηκε. Η Bettina Fetzer από το marketing της Mercedes Benz μίλησε για αυτή τη συνεργασία αναφέροντας το εξής: “Η συνεργασία με τον The Weeknd ήταν πηγή έμπνευσης και μας έδωσε πολλές νέες και δημιουργικές ωθήσεις”.